woensdag 28 juli 2010

Vakantiekriebels

Zomer... waar denk je dan aan? Ik aan de Tour de France, op en of andere manier krijg ik een zomers gevoel als ik 's avonds naar de avondetappe kijk en overdag de tour (oké dat is nu al afgelopen). Heerlijk fruit kopen op de markt en lekker smoothies maken, groen gras, bloemetjes en buiten eten. Wat is de zomer toch geweldig (zolang het niet te warm is)! Wat heb ik toch een vakantiekriebels ondanks ik erg verdrietig ben dat Boeffie nog steeds niet terug is. Het is nu al 6 dagen en ik ben steeds minder hoopvol naar mate de dagen verstrijken. Gisteren heb ik met Inge door Spijkenisse gefietst om vermist blaadjes op te hangen. Ook is het mij gelukt om een oproep te doen in de plaatselijke krant. Nu kan ik niet meer doen dan hopen en nog wat roepen in de buurt. Maar ondanks deze vervelende en verdrietige situatie heb ik toch nog wat leuke dingen op het programma staan en dat zorgt toch voor nodige afleiding.

Volgende week woensdag ga ik gezellig naar Lucinda en Sylvia toe in Utrecht om lekker te shoppen en bij te kletsen. Ik kijk er enorm naar uit :) Dan is het weekend daarop gelijk het eerste  en waarschijnlijk laatste festival wat ik van dit seizoen ga bezoeken: Castlefest. Al m'n vrienden weer zien maakt mij blij en ik ga weer lekker foto's maken en ik ben enorm benieuwd naar de nieuwe cd van Omnia. Daarna gaan twee hele goede vrienden van mij elkaar het ja- woord zeggen en ze hebben mij gevraagd de foto's te maken op hun bruiloft. Wat een eer dat ze dit aan mij toe vertrouwen (gelukkig is er nog een fotograaf). 

Genoeg leuke dingen op het programma!

1 opmerking: