vrijdag 6 augustus 2010

Boeken, boeken en nog meer boeken....

Afgelopen woensdag ben ik gezellig naar twee vriendinnen in Utrecht geweest: Lucinda en Sylvia. We zouden namelijk naar een boekenkraam gaan op de markt, waar allemaal tweedehands boeken te koop zijn. Om kwart voor 12 kwam ik dan aan en kreeg gewoon kriebels in m'n buik toen ik Utrecht naderde in de trein. Ik heb, denk ik op dit moment, toch een goede keuze gemaakt om in Utrecht te gaan studeren. Aangekomen in Utrecht gingen we even geld pinnen en gelijk op boekenjacht. Wauw! wat een schitterende boeken hebben ze daar liggen. Uiteindelijk kocht ik 6 boeken voor maar 10 euro! Geen geld hé! (De foto hierboven is één van de boeken die ik gekocht heb)
Dit is zeker een van de dingen die ik goed moet onthouden in Utrecht. Daarna zijn we gezellig wat gaan drinken op een terrasje en hebben we lekker zitten praten. Ik ben erg blij dat Lucinda en Sylvia mij heel wat hebben verteld over de studie geschiedenis en zo ben ik toch wel een stuk zekerder wat er allemaal gaat gebeuren in september.
Het was erg jammer dat ik het nog niet goed volhield dus ik moest vroeg terug naar het station om de trein te pakken naar Rotterdam. Dat vond ik echt balen, maar de dag was zeer geslaagd. 
Meiden, dat moeten we echt vaker doen!! (Maar dat komt vast wel goed :-D)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten