zaterdag 3 juli 2010

Geslaagd!

Afgelopen woensdag kreeg ik om 11 uur het verlossende telefoontje met de uitslag van het eindexamen. "Je mag de vlag uithangen hoor", was het antwoord. Wat een opluchting dat ik ook geslaagd ben. Diep van binnen wist ik het wel, maar ik wilde de bevestiging hebben en die kreeg ik. Toch was ik er nog niet echt van bewust dat ik nu echt afscheid mag nemen van mijn middelbare school tijd. Donderdag was de diploma-uitreiking al en het drong op dat moment (het moment dat ik mijn diploma ondertekende) pas door dat ik echt klaar ben! 

Een heel raar gevoel geeft het. Ik mag dan wel acht jaar op de middelbare school gezeten hebben, maar toch gaf het een dubbel gevoel toen ik van het schoolplein afliep. Een gevoel van opluchting, maar ook een onprettig gevoel dat ik bepaalde dingen achter moet laten. Het is het vertrouwde dat je achterlaat en iets nieuws moet opbouwen. Daar heb ik echt enorm veel zin in: een nieuwe studie (waar ik al jaren op wacht), een nieuwe stad en nieuwe mensen. 
 Afgelopen twee jaar op het Atheneum heb ik toch weer een hoop vrienden erbij gekregen en dat is wel iets (en wel het enige) wat ik ga missen van de middelbare school. Onze wegen scheiden zich vanaf hier en ik hoop dat ondanks iedereen een ander leven gaat opbouwen, we contact blijven houden. Ik wil iedereen enorm veel succes en plezier wensen met hun nieuwe studie en ik hoop dat we nog contact blijven houden :) 



 

3 opmerkingen:

  1. mooi blogje geweldige foto bovenan!! hihi is leuk gedaan.. waar ding/hoedje allemaal niet goed voor is het:)

    nogmaals gefeliciteerd:)

    dikke knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven schat!!!!!

    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven schat!!!!

    dikke kus
    papa

    BeantwoordenVerwijderen