zaterdag 10 juli 2010

De start van mijn politieke carière?

Vandaag kreeg ik een mailtje van DWARS. Voor de mensen die niet weten wat DWARS is: Dit is de organisatie van de GroenLinkse jongeren waar ik sinds kort lid van ben. In het mailtje stond dat ik uitgenodigd ben voor een 'nieuwe leden-dag'. Aankomende dinsdag ga ik er naartoe en het beloofd een leuke dag te worden. We gaan namelijk naar de Tweede Kamer en we krijgen daar een uitgebreide rondleiding, uitleg over Dwars en GroenLinks en we ontmoeten een kamerlid (geen idee wie?). Tot slot gaan we dan ook nog gezellig uiteten en bespreken we wat je kunt doen als lid. Ik heb er onwijs veel zin in en wellicht is dit het begin van een politieke carrière, waar ik altijd al van droomde.  Nee hoor geintje, het zal nog wel even duren voordat ik als lijsttrekker bij GroenLinks kom ;) hihi!

Ik laat jullie weten hoe het is geweest!


 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten