donderdag 17 juni 2010

Uitslag eindexamens

Vandaag is een erg spannende dag. Wij, en daarmee bedoel ik mijn zusje en ik, krijgen vandaag de uitslag van het eindexamen.  Nu moet ik er helaas nog twee inhalen, maar gelukkig krijg ik wel de andere cijfers dus ik kan ik ongeveer zeggen of ik geslaagd ben of niet. De zenuwen zijn er al sinds gisteravond en het nemen alleen maar meer toe. 

Net ben ik even voor mijn zusje en mijn ouders naar Dudok gegaan om appeltaart te halen! Dit is helaas niet veganistisch, dus ik ga voor mezelf koekjes maken uit het kookboek wat ik gister ontving: Vegan Cookies Invade Your Cookie Jar. Het worden Chocolate Fudgy Oatmeal Cookies. Hééééérlijk! Kunnen we even de zenuwen wegeten!

Natuurlijk wens ik al mijn klasgenoten en andere eindexamenkandidaten heel veel succes (en sterkte) met deze lange dag wachten op de uitslag.




1 opmerking: