zaterdag 12 juni 2010

Kringloop shoppen!

Afgelopen dinsdag ging ik, nadat ik bij de dokter was geweest, even naar de kringloopwinkel, die toch in de buurt van de dokter zit. Al maanden was ik van plan om naar de kringloopwinkel te gaan, maar het ligt niet echt op de route. Nu ben ik toch maar even gegaan en ik heb er geen spijt van. Lekker rondsnuffelen tussen spullen met een verhaal. Ik kwam eigenlijk voor oude stoffen om te gebruiken om te leren naaien, helaas zonder succes. Toch vond ik wel iets heel leuks, namelijk leuke borden met een retro printje (zie de foto).


Ik kocht twee kleine borden, want ik had niet veel losgeld bij mij. Natuurlijk kreeg ik er spijt van en ben donderdag gelijk terug gegaan om de rest van de borden op te halen. Voor minder dan 5 euro (!) heb ik tien borden van verschillende formaten. Handig als ik op mezelf ga en wat ben ik er toch blij mee!


Daarnaast heb ik een geweldig nieuw boek gekocht: the Kind Diet. Het is een boek over veganisme geschreven door de Amerikaanse actrice Alicia Silverstone. Sinds drie weken ben ik over op veganisme, omdat dit toch meer bij mij past. Ik dacht dat het erg moeilijk zou zijn om koekjes te laten liggen, maar dat ging erg goed. Ik maak nu ook zelf veel meer vers klaar. Erg leuk inspirerend boek om te lezen, dus een aanrader. Alleen erg jammer dat veel producten die ze gebruikt in haar gerechten hier niet verkrijgbaar zijn!
Binnenkort komen ook nog twee andere kookboeken binnen: 'How it all Vegan' en 'Vegan cookies invade your cookie jar'. Als ik wat gemaakt heb, zal ik natuurlijk even het recept plaatsen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten