zondag 12 september 2010

Nieuw stekkie

Het is alweer een tijd geleden dat ik weer een blog geschreven heb. Eerlijk gezegd heb ik er weinig tijd voor en ook niet altijd even veel zin. In m'n vorige bericht vertelde ik dat ik ging verhuizen en gisteren ben ik dan eindelijk verhuisd. Geen studentenhuis of zoiets, maar bij iemand inwonend op een ruime zolderkamer. Het was snel ingericht, want het bed, kastjes, bureau, stoelen, kast en kledingrek stonden er al. Dus gisteren, met hulp van m'n ouders en Riny (m'n vaders vriendin) hebben we alle dozen uitgepakt en de kamer ingericht.
Het is een mooie kamer (hoewel niet alle kleuren op de muren mijn smaak hebben en de meubels ook niet) en veel ruimer dan m'n kamer in Spijkenisse. Ik heb net even wat foto's gemaakt om jullie een beeld te geven van m'n kamer. Er komen betere foto's want dit heb ik even heel snel gedaan :-)


Dat is wel even wennen: een eenpersoonsbed. Vannacht viel ik er steeds bijna uit, omdat ik een tweepersoonsbed gewend ben. En dat ding wat daar hangt is nog even m'n tijdelijke verduistering! Het dakraam zit er pas sinds vrijdag in. Hopelijk krijg ik deze week iets van een rolgordijn!



Nou dit spreekt wel voor zich: het grote bureau en m'n kledingrek bij het andere raam.


En een foto van de kast met enorm veel ruimte. Ik heb veel boeken thuisgelaten maar die hadden er nog wel ingepast. Het is niet echt mijn smaak qua spullen, maar desondanks vind ik het toch al wat meer mijn kamer, door alle spulletjes die ik in de kast heb neergezet.


Binnenkort maak ik even foto's als ook het dakraam af is en licht is buiten.


Liefs, Louise

3 opmerkingen:

  1. Ziet er hardstikke leuk uit Louise!
    Spannend he, zo'n nieuwe kamer en eigenlijk ook een nieuw leven :)

    Ik vind je foto's er al best sfeervol uit zien! Ga je nog schilderen denk je, omdat je zegt dat je niet alle muurkleuren mooi vind? Of andere meubels neerzetten, zoals een vertrouwd tweepersoonsbed? ;)

    Heel leuk Louise, veel plezier! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne kamer en een fantastisch mooi geschreven blog.
    Liefs van Opa en Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een mooi kledingrek en het is helemaal af! Gr

    BeantwoordenVerwijderen