zaterdag 29 mei 2010

Vakantie of zoiets

Het is alweer een tijd geleden sinds ik iets geschreven heb. Zoals je misschien al merkte is mijn blog weer veranderd, zowel de naam en link als de lay-out. Dit komt door problemen met twee gmail emailadressen, waardoor ik *alweer* genoodzaakt was om een nieuw blog aan te maken. Erg vervelend natuurlijk, want zo krijg ik nooit m'n vaste lezers. Ik moet wel bekennen dat ik deze veel leuker vind dat mijn vorige blog. Ik weet nu eigenlijk steeds meer wat ik wil en dat is een blog waarbij ik recepten neerzet en creaties en zo nu en dan een persoonlijk verhaal.
De eindexamens zijn klaar, hoewel ik er twee in het tweede tijdsvak moet inhalen. Toch heb ik wel een beetje vakantie gevoel. Vanavond lekker uitgebreid koken en weer erop uit gaan om mooie plaatjes vast te leggen. Maar vooral een achterstand in boeken inhalen. Ik koop meer boeken dan dat ik er lees. Nu het vakantie is heb ik er tijd voor en ga ik er ook lekker voor zitten of liggen (lui hé). De boeken op de foto ga ik lekker lezen, al zijn dat nog niet alle boeken die nog (deels)ongelezen in mijn boekenkast staan. Nog zat te doen dus... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten